OT: Heslo na Seznam.cz

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Září 12 13:10:52 CEST 2014

Též používám mail Seznamu a nic takového po mě nechtějí.

Je to něco podobného, jako když k nám domů přišla podnájemníkova máti se zavirovaným NTB a kabelovka mi pak zarazila SMTP. Žádný vedlejší úmysl bych v tom nehledal.

PH

Od: Cihak na dkv.cd.cz
Vzhledem k tomu, že Saša Seznam používá jen pro příjem zpráv a nikoliv pro odesílání tak je zjevné že Seznam jen blufuje a snaží se nějakým přijatelným vysvětlením ospravedlnit svou snahu vytahat z uživatel telefonní čísla. Proč to dělají je snad každému jasné - je to skvělý byznys. Nevěřím tomu že na ni někdo spamoval.