OT: Heslo na Seznam.cz

Pátek Září 12 11:14:17 CEST 2014

Hezké dopoledne,

	já si nic diktovat nechci. Do dneška jsem využívala svého práva mít s
firmou vztah a všechno fungovalo dobře. Jenže oni se rozhodli změnit
smluvní vztah bez toho, abych měla nějakou možnost se ozvat a to já
nehodlám akceptovat, takže jsem účet na Seznamu smazala z poštovního
programu a od dnešního dne jej nebudu používat.

	Plně chápu snahu Seznamu si ověřit, s kým se baví. Má na to právo,
stejně jako já mám právo na to, si chránit svoje telefonní čísla. To
ověření se dá udělat i jinak.

	S tím rozesíláním spamu je to nějaké divné. SMTP server Seznamu jsem
nepoužívala, takže je mi to trochu záhadou, ale vyloučit to nemohu.
Heslo také nebylo zrovna triviální.

Saša Svobodová