OT: Heslo na Seznam.cz

Pátek Září 12 10:51:58 CEST 2014

Dobrý den,

	tak jsem povídala přímo s člověkem z Helpdesku:

10:40 Richard Herman: Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?
10:40 Alexandra Svobodová: Dobrý den, chci se zeptat, jestli je možné
změnit heslo bez zadání telefonního čísla.
10:41 Alexandra Svobodová: Při zakládání nového emailu je možnost volby
mezi telefonem, jiným emailem nebo bezpečnostní otázkou.
10:41 Alexandra Svobodová: Ale když se chci nyní přihlásit, tak po mne
Seznam chce změnu hesla a vyžaduje telefon. Což je problém.
10:42 Richard Herman: Bohužel došlo k tomu, že z Vaší adresy byl
rozesílán spam na velké množství různorodých adres a časem jsme toto
zachytili, proto bylo přistpupeno k blokaci. Spam byl rozesílán skrze
tzv. botnet, který zprávy odesílal bez Vašeho vědomí. Je třeba heslo
změnit daným způsobem aby byla zajištěna dostatečná bezpečnost účtu a
heslo nezměnil někdo jiný.
10:43 Alexandra Svobodová: No jo, ale jak to mám udělat bez telefonu?
10:45 Richard Herman: Lituji ale bez autorizace pomocí bezpečnostního
kodu zaslaného na telefon, se heslo nepdaří změnit a schránka zůstane
zablokována.
10:46 Alexandra Svobodová: V tom případě jsem po jedenácti letech přišla
o email. Škoda.
10:46 Alexandra Svobodová: Díky za informace, přeji hezký den.
10:47 Richard Herman: Mohu pomoci ještě s něčím dalším?
10:47 Alexandra Svobodová: To je všechno, děkuji. Teďka jen musím změnit
všechna nastavení na jiný email.
10:48 Richard Herman: Přeji tedy pěkný den a nashledanou.
10:48 Richard Herman: Přeji tedy pěkný den a nashledanou.

	Takže mám smůlu. No oni také, ačkoli jim je to asi celkem šumák, já
teďka musím změnit nastavení několika služeb, které tento starý email
používaly. Fakt super :-/

	Saša Svobodová