Heslo na Seznam.cz

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Pátek Září 12 10:01:09 CEST 2014

Dobrý den,

to je patrně reakce na včerejší události na Google Plus. Tam mají stejné
zabezpečení. Kód ale stačí ověřit jen jednou (alespoň na Gmailu to tak je) a
pak už to neotravuje, pokud to tak nastavíte.

S pozdravem

ing. Pavel Poucha

jednatel

 <mailto:pavel.poucha na papouch.com> pavel.poucha na papouch.com

Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.

Strašnická 1a, 102 00 Praha 10

Tel. +420 272 732 827