tip na h-bridge modul pro invalidni vozik

Roman Vostřel vostrel na lit.cz
Čtvrtek Září 11 21:12:23 CEST 2014

Pokud nechcete řešit ochrany a buzení tranzistoru, tak spínač BTS555 +
ochranná dioda, snese dost tvrdé zacházení. Používal jsem je na regulaci
ventilace s odběrem 27v/30A na autech a ani jedna porucha. Nemají
problém ani se spálení motoru. Vestavěné ochrany ho vypnou.

Další varianta je hotový modul co byl nedávno v A-radiu (asi 8/2014) ,
myslím že to byla reklama na nějakou dodávanou stavebnici určenou pro
vozítka.