Re: Převod úrovní - problém ....

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Září 11 21:07:34 CEST 2014

Dobry vecer,

aj ked viem, ze moje pripomienky tu neberie nikto vazne, ba skor naopak, su
zdrojom vseobecnej zabavy, skusim este jednu...

>  11.9.2014, 17:54:08
>
> Muj odhad par. kapacity je nizsi, cca 250pF, ale i tak je to zatracene
> moc. Rozumne bych ocekaval 1//10, max 1/5 teto hodnoty.
> IMHO bude jeste nekde alespon jeden zakopanej pes.

Ta parazitna kapacita, ak je teda vobec problem ona, to by predsa malo ist
vyskusat tak, ze odletujete tranzistor a na prislusne nozicky date diodu,
teda lepsie rychlu spinaciu diodu, nieco ako kas206...

Skor si myslim, ze ten tranzistor je nejaky polootvoreny. Ono predsa len
polovodicom robi lepsie ked pracuju s 3.3V a 5V, ako 1,8V a 3,3V. Minimalne
FETy, ktore maju nizsi treshold su zvycajne take exoticke. Aspon ked som
nejake hladal, boli dost zriedkave a vyber moc velky nebol, teda na vyber
bol jeden typ a to bolo vsetko...

Moj nazor na vec je ten, ze skor ako sa babrat s tranzistorom, bolo by
lepsie pre tieto napatia pohladat nejaky hotovy prevodnik urovni v sot23,
napr. ADG3231... Mensie to aj tak nespravite.

A.