FreeRTOS knihy

Petr Štetiar ynezz na true.cz
Čtvrtek Září 11 20:02:13 CEST 2014

Marek Sembol <hwm.land na gmail.com> [2014-09-08 17:36:55]:

> A jak je to s pripadnou uzitecnosti "FreeRTOS reference manual"? (mozno
> koupit jako bundle) $35/$55  nejsou sice extra velke prachy, ale vyhodit je
> zbytecne taky chut nemam.....

Koupil jsem si nekdy pred rokem:

	Using the FreeRTOS Real Time Kernel - A Practical Guide (Cortex-M3)
	FreeRTOS Reference Manual

Hodnoceni knizek je podle mne subjektivni zalezitost - ja jsem byl s obsahem
spokojeny. Sazba bohuzel odpovida tomu, ze to delal programator ve Wordu?, ale
treba uz to za ten rok poresili. Penize to vyhozene nejsou, u takovych
projektu je literatura casti prijmu, podekovanim.

-- ynezz