OT: Speciální windows složky

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Čtvrtek Září 11 18:17:32 CEST 2014

Dobrý den, mám dotaz:
Existuje šance jak windows-speciální složky typu
"Počítač" ({20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D}),
nebo jeho podsložky otevřít v nějakém normálním správci souborů
a tak mít možnost s jejich obsahem efektivně pracovat?

Například po připojení mobilu se mi (jen) tam objeví podsložky
včetně adresářů s fotkami, ale přístup do nich mám jen
přes přiblblý windows explorer.

Omlouvám za toto téma ze dvou důvodů: jednak že se to týká
smutných stránek microsoft produktů a jednak že se tady
o tom (myslím) nedávno mluvilo, ale nevím jak to najít.

Děkuji,
ZU