HDD+SSD v notebooku ...?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Září 11 11:30:23 CEST 2014

Na tom SSD nakonec mohou být také W7 , jde jen o to, že na hlavní HDD se
už nic nedá
instalovat ( office stroj  :-( )  a já kvůli konzole a dalším věcem co
potřebuji s sebou nechci vláčet dva notebooky.
Ten boot z M2 ještě prohlédnu.

Zatím mi funguje boot WXP z externího USB HDD disku, ale je to pomalé a
v terénu těžkopádné, navíc poměrně komplikované....:
(
http://www.recenze.okamzite.eu/articles/lze-nainstalovat-windows-xp-na-usb-disk/
)