Shanim ISA IDE radic

Jakub Václavík jakub.vaclavik na matl-bula.cz
Středa Září 10 15:32:15 CEST 2014

Dekuji, ale tady bude asi opravdu nejake specifikum pouziteho cipu. Co
delaji jumpery je samozrejme znama vec, nejsem nejmladsi a tuto techniku
jsem zazil a muj kolega ji zna jeste dele :-) Ale dekuji, jiz mam
informaci ze se snad vali nekomu doma, tak uvidime.