OT VersaMail [Was: RE: Převod úrovní - problém ....]

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Září 10 08:41:57 CEST 2014

Zdravím,
  tedy ten VersaMail, co je uveden jako user agent, je pekna sr***a. Nejen, ze
rozbil vlakno, ale jeste naprosto netusi o existenci RFC 2047 - enkodovani
non-ASCII znaku ve hlavickach, jako je Subject: a podobne. To je v nejakem
embedded gadgetu ?
  Zdravi Pavel