1RL128 - elektronika

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Úterý Září 9 16:35:49 CEST 2014

Nevím, tohle je nějaká modernější konstrukce. Ale byly tam i jiné
vychytávky. Lámal jsem si hlavu jak převádějí ty polární souřadnice z
antény na kartézké pro sice kruhové, ale přece jen plošné zobrazení.
Vychylovací napětí pro pevné XY cívky na té kruhové obrazovce by muselo
být docela složité. Ale ono je to jednoduché - je tam jen jedna dvojice
vychylovacích cívek, která se otáčí kolem hrdla obrazovky synchronně s
anténou.

Mrazík