1RL128 - elektronika

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Září 9 13:55:40 CEST 2014


Tak to jste asi u něj nikdy neseděl, že? PIC by to teda fakt nezvlád. DSpic, 
no nevím, nevím, ale asi taky ne. Sice paměti jsou dneska veliké a 
zamaskovat profil terénu by nebylo až tak prostorově náročné, jako u pamětí 
z doby počítačů 3. generace.

Na druhou stranu, dopravu v celém Brně zvládlo řídit jedno ADT, když ho 
horkokrevně odstranili, a nahradili moderní technikou, tak nastal kolaps, 
který trval snad 10 let a teprve až v posledních pár letech se situace sice 
hodně zlepšila, ale nevrátila se do dřívější podoby. Ani dnes systém 
nezvládá organizovat propustnost tak jako kdysi. Kdysi nebyly magistrály a 
ani tolik aut, kolony byly jen než se autoomaticky upravilo časování 
semaforů podle provozu (indukční smyčk pod asfaltem) - to mělo časovou 
konstantu půl hodiny (tvoření kolony -> plynulý provoz), dnes jsou 
magistrály a hromada stojících aut na ucpané magistrále.

Očekávám tak nějak hodně pesimisticky, že s tím moderně udělaným radarem by 
to bylo podobné.

----- Původní zpráva ----- 
Od: "Jaromir Sukuba" <jarin.hw na gmail.com>


Podla mna sa bude dat najst odbornik, ktory taky vyvoj zvladne radovo
za minuty aj nejakym malym PICkom. Ved taky radar, tam predsa nemoze
byt ziadne velke knowhow.

;-)


Dňa 9. septembra 2014 12:13, Zuffa Jan <ZuffaJ na cgc.sk> napísal/a:
> To su parametre RF frondt endu
>
> moja otazka bola na vzorkovaciu frekvenciu spracovania
>
> signalu aj ked o tom, ze by to zvladol PIC som na pochybach.
>
> O dsPIC by sa uz uvazovat dalo



Další informace o konferenci Hw-list