Re: lepení LED do AL lišty

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Úterý Září 9 09:38:55 CEST 2014

Lepenie LED AL modulov na chladič je štandartná operácia, vyžadujúca
neštandardné TIM (thermal interface material), ktorý môže byť buď v podobe
lepidla, obojstranná lepiaca páska alebo len nelepivá podložka či tekutina
s vyššou hustotou.

Výber závisí od oblasti použitia.
Profi riešenie nájdete tu:
http://www.bergquistcompany.com/thermal_substrates/LEDs/timSolutions.html
 (myslim, ze mozete aj cez mousera), alebo u 3M, alebo hľadajte "Hi
Temp Conductive
Adhesive Tape"

Na doma je najlepší asi silikon (hneď po skrutkách) na kvalitne odmastený
povrch, v nie hrubej vrstve. Nezabúdajte, že sa jedná o spoj zapezpečujúci
čo najlepší prenos vyšších teplôt, takže vylúčte horľavé lepidlá...

p.j