Elektromotor

F.K. kocifrantisek na seznam.cz
Úterý Září 9 09:36:33 CEST 2014

K lepeni jsem zvolil epoxidovou pryskyrici ( dalsi moznost - gelove
vterinove lep.)
Dat magnety k sobe a celkova manipulace byl p..... :-(
Ted jiz lepidlo tvrdne, snazil jsem se koupit lepidlo s vyssi teplotni
odolnosti, tady jsem z casovych duvodu neuspel.
Odpledne motor slozim a budu informovat jestli magnet drzi, ci motor nehori.
Nebo pockam do zitra, coz by asi z duvodu vytvrdnuti lepidla bylo lepsi,
ale ten cas.
S pozdravem
F. K.