samoprace dotykoveho displaye - asi vyreseno

ing. Jan Galuszka konference na ei.cz
Pondělí Září 8 17:33:50 CEST 2014

Jelikoz maji ten soubor pripraveny, tak asi vedi, ze ta chyba existuje, ale
pravdepodobne to neumeji osetrit, aby nevznikla
Je to v zaruce a udelal jsem to podle pokynu SONY.
Nevim, co by udelali po zaruce.
Zda funguje dotykac v nouzovem rezimu to nevim, jeste se nevyskytlo

Uz to je par hodin a dcera nejeci .. takze to je asi ok.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info na fandaelektronik.cz  , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862