RFID + otevirace vrat na 433/868MHz - bezpecnost?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Září 8 15:19:32 CEST 2014

On Mon, 8 Sep 2014, Razak.N na seznam.cz wrote:

> Predpokladam, ze klicenka ma nebo se nauci pevne dany kod a ten odvysila
> pri
> stisku tlacitka, prijde mi to jako dosti znacne bezpecnostni riziko.
> Alarm
>  nealarm byt zlodej, zaparkuji se podliz a kdyz majitel knicenky otevira

Pokud je to zalozene na necem jako keelog od microchipu tak tam je
soucasti telegramu i poradove cislo ktere se pouze inkrementuje
a nejaky podpis integrovanym tajnym klicem. Takze kdyz prijimac vezme
povel cislo 112 , tak ho podruhe uz povel 112 a nizsi nezajima.

Jedina sance je klicenku majiteli na chvili "odebrat" a napipat si
kody do zasoby. Ale budou platit jen nez orig klicenkou posle povel
ridici jednotce.