Alarm pro dum?

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Pondělí Září 8 15:19:19 CEST 2014

Dobry den
mate pravdu,zadny zadrhel tam neni.Ohlidejte si napeti,v tom burstu to
zere i 2A a
  modul je pomerne citlivy na podpeti pod 3.3V.Potom se vypne.
Nemusite pokryvat cele 2A ,staci tak 0.5A a dat tam kondik 1Giga je
dostatecne.
Doporucuju pro jistotu spinat napeti pro modul pres tranzistor a tim
zajistit opravdovy reset modulu pri chybe.
Potom si hlidejte co jste napsal tj AT+CREG ,ze jste zaregistrovan a
pripadne AT+CSQ.
V pripade problemu s komunikaci nebo registraci vypnout modem a odpojit
zdroj tranzistorem a znovu inicializovat.
Poslete SMS a nechte modem prozvonit hlasovym volanim.Sms se nekdy muze
opozdit.Driv to bylo zcela bezny
ale dnes se to stane vyjimecne.Ze sms odesla se pozna z odpovedi ,kdyz
se to nepovede tak opakovat.
Problem budete mit kdyz budete chtit pouzit hlasovy vystup a vstup pres
nejake zesilovace .Ale kdyz pouzijete
primo mikrofon podle doporuceneho zapojeni vyrobce k modulu tak to bude
fungovat slusne.
Nechavam alarm aby mne vecer prozvonil bez sms a tim vim,ze je vporadku.
   Fanda