samoprace dotykoveho displaye - asi vyreseno

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Září 8 14:48:37 CEST 2014

Hmm... Takze certifikovany software...

Ked chcete niekoho dostat na psychiatriu podarujte mu pocitac... Ak sa
pocitacu neda nijako vyhnut z tych ci onych dovodov, tak sa aspon nepytat
primitivne otazky... Ale zo mna si priklad moc neberte. :)))

A.