Elektromotor

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pondělí Září 8 11:57:29 CEST 2014

Magnety je mozne slepit epoxidovou pryskyrici, napriklad jsou takto
lepene magnety reproduktoru (magnet k telesu)
Pred 20ti lety jsem daval po padu do kupry  reprak s membranou 45cm
prumer, na magnet se musel udelat vystredovaci pripravek, tu silu rucne
neprekonate a uz vubec nevystredite. Ale funguje dodnes.

Kupte tedy epoxy (dve tuby s dobou tvdrnuti 5minut) k dostani v drogerii
apod..
Na to aby drzel u sebe bude treba udelat pripravek nebo je sikovne
izolackou stahnout k sobe.

Nebo idelani sew pokusit improvizovat koupit podobny magnet nebo zajit
na srotak. Bez magnetu to bude vhodne akorat na ventilator.

LK