Elektromotor

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Září 8 09:14:31 CEST 2014

Zdravím,
  dle popisu soudím, že jde o komutátorový motor.
  Nejspíše se rozběhne, ale bude velmi slabý a shoří.
  O něco lépe by se choval, kdyby tam byl místo magnetu alespoň magneticky
vodivý pólový nástavec. V takovém případě by mohl mít paradoxně větší
otáčky než s magnetem, ale jen naprázdno, a točivý moment by měl opět
výrazně menší.
  Doporučuji pokusit se magnet slepit a vrátit na místo.
   Zdraví Pavel