HAL sensor

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Sobota Září 6 12:38:06 CEST 2014

Otocit nepomaha, magnet ma nejakou delku a intenzitu , na kterou uz HAL
nereaguje.
Jazyckove rele je identicky pripad jako udelat adapter na sot23 Idealni
je pouzit vzdy SIP hal sensor, musel bych menit cele HW a to znamena
nemale naklady.

Nejde mi do hlavy, proc je S pol v SIP a N pol v sot23 a to u nekolika
vyrobcu.

LK