samoprace dotykoveho displaye - bylo RE: zkusebni verze Office 2013 pro podnikatele / VAIO

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Září 6 06:27:38 CEST 2014

Zdravim,
  ja to zase zazil u jednoho tabletu za zcela specifickych podminek:
  - musel byt v nabijecce
  - poblize musel byt komunikujici mobil.
  Ruseni zpusobene soucinnosti techto dvou podminek zpusobovalo nahodne
aktivace dotykoveho snimace.
  Zdravi Pavel