[MECH] Ked chýba momentový klúč

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pátek Září 5 14:22:53 CEST 2014

Přesně tak, ostatně šrouby na hlavě je obvyklé povolovat ve více krocích.

Dělávali jsme to tak, že se všechny šrouby nejdříve "utrhly" od
zalehnutí a potom se po 1/4 otáčce povolovaly křížem od krajů ke středu
všechny naráz.

Opět platí trik co jsem dával k povolení zarezlého odvzdušňováku -
klíčem napnout co si troufnete a shora klepnout na hlavu (šroubu). Pokud
je to imbus, tak zřejmě přes ten imbusklíč.

JMN