dalkove ovladani Octavie a radarove systemy

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pátek Září 5 12:34:05 CEST 2014

V případě , že se dálkové ovládání chová nestandartně, hlavně na velkých parkovištích, bych byl obzvláště opatrný jestli se auto vůbec zamčelo. Je to jeden z nejběžnějších triků jak se snadno dostat do auta.
Pachatel zahltí přijímač a roztržitý řidič/ka se pak jen diví, že je auto vykradené. V médiích byl tento trik už mnohokráte vysvětlen a přesto se najdou jedinci......
1.kteří své auto nezamknou
2.kteří tento "nový" trik začnou používat.
Protože to tu zatím nepadlo, poukazuji i na tuto variantu.
IR je v tomto smyslu určitě lepší. Já používám klíček.
PG