dalkove ovladani Octavie a radarove systemy

Tomáš Mádr ok2mtm na seznam.cz
Pátek Září 5 08:26:05 CEST 2014

Jednoznačně je to "kvalitou" vstupního dílu a "antény" přijímače -
základnové stanice CDMA (Ufon, O2) zahlcují vše v UHF pásmu docela pěkně -
ve Žďáru n. S. jsme instalovali před pár lety datovou radiostanici na 410
MHz, základana CDMA byla na přímou viditelnost mezi anténa 2km a na naší
anténě bylo -20dBm jejich signálu - i slušná radiostanice se mohla
rozskočit. Vyřešil to doplňkový filtr. Podobně u Prahy jsme před lety
hledali zaseknuté tlačítko u bezdrátového zvonku, protože v autorizovaném
servisu Volvo a okolí nechodilo ovládání v žádném autě a to je docela
problém, při prodeji aut. Bylo to několik set metrů.

Jinak podobnej problém se zamknutím auta jsem měl v Brně - zrovna nade mnou
bylo startujícíc dopravní letadlo, takže to tipuju na radarovej výškoměr.
Jindy se mi to v tommístě nestalo a parkoval jsem tam zhruba rok.

Tyhlety ISM zařízení mají s rádiovým přijímačem společnou pouze funkci, ale
rozhodně už né konstrukci nebo parametry. Občas se divím, že to vůbec
funguje.

Tomáš OK2MTM