OT - Ceska posta oznacovani zasilek placenych bezhotovostne

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Září 4 21:01:26 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 4.9.2014 od Admin HWnews:

> No v tom pripade bys nemel nic resit - pokud to ma oznacit
> provozovatel tak at si tam to logo posta dotiskava sama ne? Jen ji
> tam holt budes muset vynechat misto... ;-)

> Respektive pro tebe by melo byt zavazne splnit literu zakona...kde
> se o logu nic nepise.

Ano, označovat to musejí oni. Nicméně mně jako podavateli poštovních
zásilek, který nelepí poštovní známky, mohou smluvně leccos nařídit.
Chápu, že chtějí, abych tu práci udělal za ně. A neměl bych s tím
nejmenší problém, kdyby mi řekli, že mám třeba vzít razítko s textem
Česká pošta a razit všechny obálky, které už mám natištěné. Tím by byl
zákon naplněn. Ale oni mi nejen nařizují navíc logo, ale ještě mě
buzerují, že na štítku musí být vpravo v rámečku, kam se nevejde, a
nemůže být vlevo, kam ho dávám už léta.

Dám vědět, co odpoví vedení. Dnes jsem se dovolal na nějakou
podřízenou krajského ředitele, která prd věděla, ale poslal jsem jí
fotku štítku, ať mi dá vědět, proč ho nehodlají akceptovat. Budu
ještě zkoušet volat přímo řediteli.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem