Pomoc s merenim teploty

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Září 4 16:08:42 CEST 2014

Ahoj,

snad aj ty nehladas rychly senzor teploty..?! Ako som napisal skorej, ano
existuju, vyrabaju sa a videl som ich pred 15 rokmi v reklamnom letaku...
Ale myslim si, ze priekupnici v tunajsich zakutiach unie ti to aj tak
nezozenu. Ledazeby si im sam napisal kontakt na vyrobcu, typ a mnozstvo...
Ale to si uz potom mozes objednat aj sam a usetris si marzu. :)

Skus oslovit niektoreho z Vasich priekupnikov priamo, mozno sa
zasynchronizuju skor ako Ty...

A.