indukcny ohrev - material

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Září 4 16:07:12 CEST 2014

Když už hrnčířské technologie, tak dneska je keramický kroužek snad na každé
větší škole. A ještě by nějaké to dítě mělo dobrý pocit, že udělalo potřebný
výrobek (a navíc dostalo čokoládu).

PL
  ----- Original Message -----
  From: Andrej Jancura
  To: HW-news
  Sent: Thursday, September 04, 2014 3:58 PM
  Subject: Re: indukcny ohrev - material

  Dobry den,

  napadol ma este taky zvlastny tip. Co keby ste skusil klasicku hrnciarsku dielnu, kde este robia dzbany a krcahy z hrnciarskej hliny?!

  A.

  Dňa 4. septembra 2014 14:09, Michal Lukac <michal.lukac na fstroj.uniza.sk> napísal(-a):

    Zdravim,
    Mam suciastku, ktora je ohrievana pomocou indukcneho ohrevu na 180 stC, (vklada sa do cievky).
    Potreboval by som poradit aky by bol vhodny material na vyrobu drziaka aby sa indukce neohrieval.
    Vedeli by ste prosim poradit?

    dik.
    michal