Prenosny 3D modem / Wifi AP

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Září 4 11:11:03 CEST 2014

No jo, vidite, jeden 500G mi tu lezi, odesel mu napajec (trochu mne
prekvapilo, ze byl 5V/2A, mel jsem v hlave zafixovano, ze by tam mel byt
12V), takze se jeste poohlednu po nejakem kompatibilnim 3G modemu a uvidime.
Fakt je, ze je to nejeekonomictejsi reseni z pohledu okamzitych nakladu (mam
ho pod stolem), ale zere to jak tank, je to velke a vozim s sebou nepotrebne
ethernety, ale ani to by v aute vadit zrovna nemuselo.

Diky za tip.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Kuba Jan" <honza.kuba na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, September 04, 2014 10:31 AM
Subject: Re: Prenosny 3D modem / Wifi AP

Take funguje AsusWL-500xx a něaký USB modem do toho strceny . Spolehlive
reseni, mam odzkouseno, vyhoda i ethernetove zasuvky :
http://koppel.cz/cdmawifi/hardware/

Takze pouzijete to co je po ruce, nahrajete FW a uz to maka.

Pouzivam to v nouzi u zakazniku, kdyz jim umre NET pipojeni a oni
nemuzou fungovat / prodavat....