znizenie hlasitosti audiosystemu

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Září 3 00:04:25 CEST 2014

 2.9.2014, 23:56:14

Mam na polici, dnes uz jako pouhou dekoraci, cassette deck od Yamahy,
shodou okolnosti tez z pocatku 90. let.
Prehravalo to perfektne, ale kdyz jsem na nem zkousel nahravat, tak
kazeta sumela, ze i bory z narodni hymny by zavidely.
Takze, pokud jde o Yamahu a muj osobni nazor, ehh........tedy
jaksi..... eee.....

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz