znizenie hlasitosti audiosystemu

peter tesar peter.tesar na centrum.sk
Úterý Září 2 23:10:29 CEST 2014

Teraz sa skusim pozret zo strany reproduktorov. Po jeho zaradeni za
odporovy delic uvidi len v podstate znizene napatie na svojich svorkach?
Cize ako keby bola nastavena nizsia hlasitost na zosilnovaci?
Pri tom mojom povodnom napade delic 8/1 Ohm (6R8+1R) signal ani nepojde
cez nejaky prilis velky odpor, len cez 6R8.
PT.