znizenie hlasitosti audiosystemu

peter tesar peter.tesar na centrum.sk
Úterý Září 2 20:38:09 CEST 2014

Vyhybka tam asi bude, je to dvojpasmova sustava.

Aha, zaujimavy napad, delic tvoreny reproduktorom a seriovym zrazacim
odporom premostit dalsim, aby sa dostala impedancia na povodnu hodnotu.
Cize napr. k 8 ohm repraku seriovo 68 ohm odpor a premostit to cele
odporom 9 ohm, aby sa ziskala celkova impedancia 8 ohm.

Je to nejake standardne riesenie v tejto oblasti? Aky je prakticky
rozdiel/vyhoda oproti mne navrhnutemu rieseniu s odporovym delicom, kde
je reproduktor pripojeny paralelne  k mensiemu odporu?

PT.