znizenie hlasitosti audiosystemu

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Září 2 19:00:36 CEST 2014

 2.9.2014, 18:54:23

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
peter tesar napsal:

> t.j. 20 dB vykonovo cize odpory 1k a 9k. Predava sa to dost draho, ale
> to by som poskladal aj sam.
> Je toto to spravne riesenie?
Vzroste sum. Jestli zpusobem podstatnym, zalezi ponejvice na tom, jak
moc zlate usi vam narostly

> Ako je to s indukcnostou beznych metalizovanych, resp. tych vykonovych
> bielych hranatych keramickych (pre pripad zaradenia k reproduktoru)
> odporov, ma cenu to riesit, alebo pre audiofrekvencie vyhovie akykolvek?
Indukcnost vrstvovych, tj. uhlikovych, metalizovanych, a
metaloxidovych R je pro audio zcela zanedbatelna.
U dratovych (bile hranolky) by to jiz tak zanedbatelne byt nemuselo,
ovsem prevazne pro nejzarytejsi highendysty. Normalnimu smrtelnikovy
i toto nejspis bude suma fuk.