formát ebook s obrázky

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Září 2 09:58:41 CEST 2014

Ještě existuje převod do fiction book formátu (.fb2,  rozšíření do libre/open office - http://www.fbtools.org/)terý také
umí obrázky, ale na rozdíl od epub to jeden čistě textový soubor. Ale má jen omezenou stranu formátování. Používám, svůj
účel to plní.

Tedy já to používám hlavně z důvodu úprav uvozovek a nedělitelných mezer a podobně při převodu z jiných formátů - je to
přeci jen jeden soubor na který lze jednoduše pustit parser :-)