Soubor BAT a Windows 7

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Září 2 09:42:29 CEST 2014

Zdravím,
  ano, ano, to je lepší. ALE...
  Vím o síti jednoho zákazníka, který si zvolil jako svoji LAN 192.168.255.0/24
a tedy uvedená adresa je opět jeho broadcast. Takže pokud by např. tvůrce
nějaké aplikace uvažoval jako Vy a do nějakého scriptu zabudoval ping právě
této adresy, tak právě v síti tohoto zákazníka bude dostávat odpovědí více než
dost :-). Pokud si script bude psát přímo někdo v této síti, bude to vědět a
zvolí jinou adresu.
  A pokud někdo skutečně používá celý A rozsah 10.0.0.0/8, tak opět pingáte
broadcast...
  Nevím, jak se windowzí ping chová. Linuxí v takovém případě řekne cosi jako
"Really ping broadcast address ? Then -b", takže by ani nečasoval, ani
nepingal.
  Zdraví Pavel