Soubor BAT a Windows 7

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Září 2 07:32:58 CEST 2014

Zdravím,

> Ahoj, az to chces na milisekundy tak aj takto J
>

> ping 1.1.1.1 -n 1 -w 3000 > nul

Oh, tak toto mne opravdu pobavilo :-). Mimochodem, vyčká to i v případě,
že host 1.1.1.1 "náhodou" ožije a odpověď opravdu přijde ?
Už vidím mission-critical aplikace, které na toto spoléhají a pak někdo
přijde někam do laborky, zapne 10 let nepoužívaný comp a nastane mela :-).

Nebo je 1.1.1.1 nějak garantovaná jako "never reply" ? Možná ano, jen to
nevím :-).

Zdraví Pavel