Soubor BAT a Windows 7

SvobodovaA na szdc.cz SvobodovaA na szdc.cz
Úterý Září 2 07:13:40 CEST 2014

Dobré ránko,

                mám takový problém s dávkovým souborem pod Windows 7. Dříve uměl příkaz PAUSE počkat zadaný počet sekund, ale od dob Windows XP to neumí. Proč, to nevím. Hledala jsem nějaký jiný příkaz, který by dokázal pozdržet dávku, ale nenašla jsem nic.

                Jde o to, že na služebním počítači se po startu spustí nějaké skripty a ty, krom jiného, vytvoří na ploše zástupce. A mne to rozčiluje, takže jsem si napsala dávku, která toho zástupce najde a smaže. Jenže pokud tuto dávku dám do složky Po spuštění, tak ji Windows spustí dříve, než doběhnou ty skripty ze sítě a tudíž se to míjí účinkem. Jinak je moje dávka plně funkční.

                Dá se nějak udělat, aby systém počkat se zpracováním Po spuštění anebo nějak pozdržet běh dávky?

Saša Svobodová