elektro stavebnice

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pondělí Září 1 16:26:16 CEST 2014

Ten virtual je hezky.
Stavebnice mi jeste lezi na poste ,bud ji mit v patek.
Kazdopadne minusem je, ze to prislo az nyni, kdy decka maji na starosti
skolu a na vikend je vzdy davam do  BABY boxu. Tak snad na dlouhe zimni
vecery ....
LK