Re: Pořádek v součástkách

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Pondělí Září 1 11:49:23 CEST 2014

Nebylo to tohle?
http://www.instructables.com/id/StorageBot-voice-controlled-robotic-parts-finder/
Přiznám se, že u mě by to asi neuspělo, protože si vždycky vytáhnu více
šuplíčků a pak mám tendenci je nevracet na stejné místo...

Pavel Brychta

-----Původní zpráva-----
From: Jaromir Sukuba
Sent: Sunday, August 31, 2014 12:43 PM
To: HW-news
Subject: Re: Pořádek v součástkách

Niekde som videl system, kde kazdy suflicek (z priehladneho materialu)
bol podsvieteny LEDkou. Ked clovek klikol v "skladovom programe" na
danu suciastku, LEDka za suflickom sa rozsvietila, cim sa trochu
zjednodusila orientacia. Nechce sa mi to hladat, tak ako tak bastlic
si to nabastli podla svojich predstav a z domacich zasob.

Na druhu stranu musim povedat, ze aj ked sa mi ten system paci, som
nesmierny bordelar a kazdy pokus o vytvorenie poriadku pomaly
konvergoval k chaotickemu usporiadaniu suciastok. Snahy o udrzanie
poriadku ma stali podstatne viac casu a nervov nez obcasne hladanie
suciastok po sacikoch.