Re: Staré disky a nový OS

Pondělí Září 1 09:30:46 CEST 2014

Dne 1. září 2014 8:08 <SvobodovaA na szdc.cz> napsal(a):

>                 ono to s tím připojením disku přím do desky asi tak
> dopadne, ale mne se prostě nechtělo tahat počítač zpoza stolu a dolovat to
> všechno ven.

Bude to rychlejší než celý den koukat do počítače a marně přemlouvat
Windows, aby si popovídaly s diskem přes USB převodník.

>                 Jinak si myslím, že se prodá za více jak korunu, protože
> nedávno se mi podařilo prodat starou desku pro počítač XT za asi 600 korun
> plus poštovné na Slovensko. No a základní desky pro 486 se prodávají asi
> tak za dvě až tři stovky J Teďka se lidi perou o staré ISA karty a tak
> podobně, proto předpokládám, že o ty disky nějaký zájem bude.

Pro představu, jaký je zájem o konkrétní zboží na aukru, se dá použít
vyhledávání ve skončených aukcích. Ty 80MB disky se dají prodat IMHO jen s
prodělkem. Ale jak se říká "když není kšeft, i prodělek je kšeft".

P.K.