Re: Staré disky a nový OS

Pondělí Září 1 07:51:09 CEST 2014

Dne 31. srpna 2014 21:16 Alexandra Svobodová <hwnews na zirafoviny.cz>
napsal(a):

>     Operační systém je vidí (Windows XP SP3) ale nepřiřadí disku žádné
> písmenko jednotky a vůbec se o disk dále nezajímá. Já vím, že je asi
> nesmysl zkoušet připojit disk s kapacitnou 80 MB, ale mne by hrozně
> zajímalo, co na těch discích je :-) Je jich tu totiž několik, tedy přesně
> osm.

80MB? To se vyplatí hodit do koše nebo odnést do sběrného dvora. Na aukru
se dají prodat tak za korunu, pokud vůbec. I 50 korun poštovného je moc.

    Je nějaký způsob, jak se na disk podívat? Připojit jej přímo do
> počítače není snadné, protože všechny IDE kanály jsou obsazené

Odpojím harddisk / CD-ROM a připojím ten svůj muzejní 80MB. Velice snadné a
mám jasno hned, jestli je problém v připojení přes USB převodník.

P.K.