nula ve stringu

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Říjen 31 16:51:26 CET 2014

Ten systém neznám, ale podle prototypu máte docela nemilou situaci.
Jediné, co mě napadá je to zakódovat data do hexatextu (např kódování bin souborů do hex), pokud je to možné na
protistraně možné dekódovat, nebo si rozšířit původní funkci, pokud je dostupný zdrojový kód. A je to možné přehrát.

ced