Úsporné zářivky

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pátek Říjen 31 10:38:02 CET 2014

mna zaujala este jedna vec, o ktorej sa zatial nikto nezmienil ani sa o
tom nehovori.
Usporne (aj ine) ziarivky obsahuju ortut a ine jedovate latky. Preto ich
treba zbierat a recyklovat. Potialto dobre. Z tohoto dovodu sa
pristavuju specialne kontajnery a krabice, ktore je vidiet vo vsetkych
spomenutych globalizatoroch. Stale dobre.
Teraz pride co ma zaraza. Ked tam niekto hodi ziarivku, alebo usporku,
tak sa na 99% rozbije. A vsetky vypary a jedovaty prach sa uvolnia rovno
na zbernom mieste. Toto nikomu nevadi :-)
b.