Re: Úsporné zářivky

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Říjen 31 00:24:56 CET 2014

 31.10.2014, 0:16:00

V dome kde se rozbije CFL ziji 4 lide, nasledne u jednoho nastanou
zavazne zdravotni problemy ale ostatni je nemaji. V poradu je to ovsem
podano jako jasna otrava Hg.
Nikde neni ani zminka o dalsich zdrojich Hg, napr. sopecne erupce,
spalovani uhli, amalganove plomby, tzv. moreni osiv v 1/2 20. stol.
atd. Ale ukazuji sugestivni zabery, kde udajne pouhy 1 atom Hg nici
neuron.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Petr Simek napsal:

> Zajimavy film , neprijde mi to nijak manipulativni .

>>> PL