IoT - konfigurace

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Čtvrtek Říjen 30 19:54:34 CET 2014

Prave jsem nacetl na mobilu web stranku pri pripojeni k AP z ESP8266,
takze ano jde to a kdyz jsem to zvladl ja, tak uz kazdy... Pekne je ze
na tu konfiguraci se nemusi psat extra software, staci browser a wifi,
coz je dnes v kazdem telefonu. Jen mi neni jasne jestli ESP8266 bude
mit pokazde stejnou IP, ale snad ano.

L.