Atmel Studio: No such file or directory

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Říjen 30 18:36:39 CET 2014

>  Njn, ale zase se clovek nic univerzalniho nenauci, kdyz koupi CV misto
> badani nad gcc...

Pokial sa stane expertom vo vsetkych featurach, tak bude vediet robit aj s
tym vasim gcc... Zial, ked potrebujete robit, tak treba robit a nie sa
babrat s nastavenim a skusanim toho ci onoho. Tot moj nazor. Viete, ked ma
niekto zamestna, tak ma neplati za to, ze sa ucim robit s gcc... Viete aj
nas najvacsi expert na gcc sa to musel niekde naucit a niekto to musel
cvaknut... :)))

> Cert vi, co je lepsi, me nikdo desitky $ za hodinu neplati, tak radsi
> badam ;-)

Chapem Vas smajlik, ale mam pocit, ze clovek by mal vediet, ze na zapad od
nas zarabaju v nasom fachu za hodinu viac ako 10E v cistom...

> Copak AVR, tam neni moc co programovat, ale ARM ma profi SW za radove i
> vic vetsi love ;-)

Viete, ked sa rozhodnem nieco pachat s ARMom, tak by som zvolil kompilator
od Mikroelektroniky. Rozhodne to nezruinuje rozpocet. Akurat oni maju
dominantnu podporu len STM32... Na tych dalsich free IDE + kompilatoroch je
vzdy nejaky "zadrhel" a vyrobca si na Vas zgustne inak. A ano potom je tu
este free gnu gcc...

A.