Atmel Studio: No such file or directory

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Říjen 30 17:44:21 CET 2014

Ahoj,

> komplikace
>
> Odkedy v avr-gcc existuje named address space __flash a spol.(t.j. od
> v4.7.2), tak ani nie. Ale samozrejme vzdy musite vediet, co robite.

> Ono to vlastne potvrdzuje stare zname pravidlo, ze nic nie je zadarmo, a
> ako Andy napisal, tych 200$ na kupu toho CV by sa Vam uz bolo davno
> vratilo... :-|

To sa vratilo podla mna uz hned v prvy den... Myslim, ze stravit den nad
rozchodenim a testovanim gcc bolo drahsie ako ten kompilator.

> Ja osobne mam to gcc radsej, ale je fakt, ze na avrfreaks.net je skupina
> uzivatelov CV, ktori nanho nedaju dopustit a to pomerne agresivnym
> sposobom, takze nieco na tom bude. Ten Rumun je vraj velmi ustretovy a
> mimoriadne sikovny...

Pamatam si casy, ked to CV zacinalo. Chlapik mal v referenciach same velke
renomovane firmy a univerzity... A nebyt toho, ze AVR malo v tom case
problem s resetom a prepisovanim flash a EEPROM, tak by som bol zarytym
AVRkarom a nadsenym uzivatelom tohoto velmi podareneho kompilatora.
Mimochodom pamatovy indentifikator premennej v EEPROM sluboval este HT-soft
niekedy okolo roku 2009, ked vysla ich verzia PicC PRO. Bola to jedna z
featur, po ktorej som skocil. Zial v roku 2014 to este nebolo ani v novom
XC8... A cena tych dvoch kompilatorov sa neda porovnat. Nieco podobne ako
to CV su kompilatory od Mikroelektroniky, ale tam som mal pocit, ze si k
tomu treba kupit ten ich icd debuger, pretoze to nejde s PicKit3.

A.