Re: Úsporné záøivky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Říjen 30 15:07:20 CET 2014

Ze ziarivky su zlo. V tom programe sugestivne opisovali degenerativne
posobenie ortuti (aj s peknou pocitacovou animaciou), myslim, ze tam
zaznelo priamo aj to, ze jediny atom ortuti sposobi nezvratne poskodenie
organizum (mozno kecam, ale nieco podobne dramaticke tam urcite odznelo).
Potom tam bol rozbor toho, ako ti zli vyrobcovia klamu s obsahom ortuti,
pretoze sa netestuje obsah ortuti v plynnom stave. Dalej som to uz
nedokazal pozerat.

Mimochodom, povedali tam aj to, ze najvacsi europsky vyrobca ziariviek sa
vola Megaman. Ja som taku znacku u jedneho globalizatora zaregistroval,
dokonca som si taky vyrobok aj kupil, ale bol som presvedceny, ze sa jedna
o OEM vyrobok a synteticku "znacku". Nikde na krabici ani na vyrobku nie
je oznacenie povodu, z coho mne dost priamo vyplyva, ze je z dalekeho
vychodu.

Ozaj, neviete niekto, ci sa v Osrame v Novych Zamkoch vyrabaju aj
ziarivky/CFL?

>mne z toho vychazi, ze jakekoliv zjednodusovani je zlo

S tym suhlasim, ale v tomto pripade neslo o zjednodusovanie, ale o silne
jednostranny pohlad. To je podla mna tiez zle.

wek