OT - GES zase jede bomby

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Říjen 30 12:43:24 CET 2014

Původní zpráva ze dne 30.10.2014 od Pavel Poucha:

> Takže bych GES nekritizoval za to, že vystavili fakturu blbě,
> programátoři a programy nejsou neomylní. Důležité je, zda fakturu
> vstřícně opraví.

Kdyby to jelo automaticky, tj. já bych to takhle objednal přes eshop,
tak bych to pochopil. Vzhledem k tomu, že tam byla jako mezičlánek
nějaká ženská, která to musela v systému upravit už jen kvůli tomu
bordelu ve skladu, a musela tu fakturu vystavit, tak v tom nevidím
nejmenší problém. Protože mně to přijde úplně logické.

Já jsem nekupoval 122 + 28 metrů, já jsem kupoval 125 metrů s tím, že
měli mít, neměli, tak jsem jí řekl, že mi může doplnit jinou barvou
klidně do 150 metrů.

Jinak k těm programům nebo webovým aplikacím - Pavle, já jsem
programátor, mně neříkej, že něco nejde. Tohle slovo neznám.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem